Вівторок, 12.12.2017, 17:11
Вітаю Вас Гість | RSS

Дігтярівська загальноосвітня школа

Категорії розділу
Реклама
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама

Каталог файлів

Головна » Файли » Сценарії свят, доповіді, різне » Різне

Творча група вчителів початкових класів
27.11.2009, 10:18
Тематика засідань 
творчої групи

1. Обговорення і затвердження плану роботи творчої групи на 2006-07 навчальний рік
2. Аналіз навчальних програм, підручників для початкової школи на 2006-07 навчальний рік
3. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів
4. Огляд новин методичної, психологічної, педагогічної літератури з проблеми над якою працюватиме творча група
5. Розподіл доручень між членами творчої групи
24.10.2006 р.

Завдання членам творчої групи:

- Зробити вибірку психолого-педагогічної, методичної літератури з проблеми "Активізація пізнавальної діяльності школярів в навчально-виховному процесі”

- Опанування методикою нового читання з творчої лабораторії М. Зайцева
 
Тематика засідань 
творчої групи

ІІ засідання 

1. Сучасні технології формування компетентності молодшого школяра, розвиток його творчої особистості як інтегрованого результату навчальної діяльності
2. Методичний діалог: "Нові педагогічні технології початкової освіти”
3. Відвідування та обговорення уроків рідної мови у 2-4 класах. Мета відвідування: "Використання інноваційних технологій на уроках мови”.
4. Моделювання системи уроків з рідної мови по темі: "Будова слова” 3 клас.
5. Огляд новинок психолого-педагогічної та методичної літератури.
20.12.2006 р.

Завдання членам творчої групи:

- Опрацювання статті Василенко В. "Впровадження інтерактивних форм і прийомів організації навчання учнів” в журналі "Початкова школа” № 7 за 2005 рік

- Розробити дидактичні та тестові завдання по темі "Будова слова”
 
Тематика засідань 
творчої групи

ІІІ засідання 

1. Психологічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів та її аналіз
2. Реферат на тему "Шляхи активізації пізнавальної діяльності школяра”
3. Творча дискусія "Формування пізнавальної активності молодших школярів”
4. Відвідування та обговорення уроків рідної мови в 2-4 класах. Мета відвідування: "Способи активізації розумової діяльності школяра на уроці”
5. Звіти про самоосвіту
21.03.2007 р.

Завдання членам творчої групи:

- Розробити пізнавальні завдання з української мови для учнів 2-4 класів
 
Тематика засідань 
творчої групи

ІV засідання 

1. Творчі уроки – фактор навчання творчості
2. Дискусія "Нестандартний урок. Який він?”
3. Проведення аукціону педагогічних ідей "Сходинки творчості”
4. Відвідування та обговорення уроків навчання грамови в 1 класі. Мета відвідування: "Використання ігрового матеріалу”
5. Моделювання системи уроків з навчання грамоти
14.04.2007 р.

Завдання членам творчої групи:

- Моделювання нестандартних уроків в 1-4 класах

 

Тематика засідань 
творчої групи

V засідання 

1. Творчий звіт учителів, що атестуються
2. Огляд новинок психолого-педагогічної та методичної літератури
3. Підсумки роботи творчої групи в 2006-07 навчальному році
- аналіз рівня навчальних досягнень учнів початкових класів
- підсумки роботи творчої групи
4. Визначення завдань діяльності творчої групи на 2007- 08 навчальний рік
04.05.2007 р.

Вступ
У минулому навчальному році педагоги, члени творчої групи працювали над вирішенням першочергових завдань навчання та виховання учнів в сучасних умовах. З урахуванням рівня організації навчально-виховного процесу, особливостей складу учнів початкових класів учителі, члени творчої групи розпочали працювати над вирішенням науково-методичної проблеми: "Проблемний підхід в активіхації процесу пізнання школярів в навчально-виховному процесі". Ця проблема органічно поєднується із запровадженням у практику роботи елементів розливального навчання.
Наслідки роботи творчої групи свідчать, що в 2005- 06 навчальному році підвищився науково-теоретичний і методичний ріьень викладання предметів, посилилась увага до виховної та розливальної функції навчання, до пошуку його ефективних прийомів, форм і методів.
Перевірка навичок читання, обчислювальних навичок, навичок списування молодших школярів теж свідчать про поліпшення результативності навчання, порівняно з попередніми роками.
У процесі роботи виправдали себе цікаві форми роботи:
• моделювання уроків;
• розробка і обговорення тестових завдань для перевірки аудіювальних умінь та знань про мову і мовлення;
• диференційованих завдань з математики для самостійних робіт;
• методичні оперативки;
• дискусії;
• розробка важливих тем програми;
 
• ознайомлення вчителів Із досягненнями психолого-педагогічної науки, прогресивним педагогічним досвідом;
• огляд новинок педагогічної та методичної літератури.
У школі широко практикували відкриті уроки та виховні заходи, їх аналізі самоаналіз.
Підвищенню педагогічної майстерності вчителів сприяло вивчення та обговорення книг О. Савченко "Сучасний урок в початкових класах", С. Логачевської "Диференційований підхіц до навчання" та "Дійти до кожного учня"
У 2006-07 навчальному році творча група вчителів початкових класів продовжуватиме працювати над проблемою "Проблемний підхід в активіхації процесу пізнання школярів в навчально-виховному процесі" і вирішуватиме такі завдання:
• вивчення та впровадження у практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду;
• вивчення та аналіз навчальних планів, програм, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроку;
• здійснення заходів, спрямованих до переходу на новий зміст, структуру, термін навчання в початковій школі, на нову систему оцінювання навчальних досягнень учнів;
• оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами і прийомами навчання учнів початкової школи;
• вивчення теоретичних можливостей по формуванню пізнавальної активності школяра і практичного засвоєння набутих знань;
• використання нетрадиційних форм організації навчальних занять як засобу активізації пізнання учнів;
• реалізація міжпредметних зв’язків;
• формування в учнів уміння вчитися;
• робота з розвитку оптимальної швидкості читання в умовах початкової школи;
• розробляти і добирати дидактичний матеріал, який би активізував пізнавальну діяльність школяра;
• забезпечення формування вимог до сформованості обчислювальних навичок, навичок само і взаємоаналізу, до грамотного письма та культури мовлення учнів...................................
Для повного перегляду матеріалу викачайте файл !

Категорія: Різне | Додав: Art
Переглядів: 24443 | Завантажень: 179 | Коментарі: 6 | Рейтинг: 3.4/26
Всього коментарів: 3
3  
Хотіла б ознайомитись з досвілом вчителів

2  
Хотіла б ознайомитися с досягненнями та творчими наробками досвічених вчителів

1  
Хотіла б перейняти досвід творчих педагогів. Дякую!

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Реклама
Друзі сайту